Det snør det snør!

Seriøst? Snør det? Endelig. Har jo ikke sett snø på flere måneder!!

ØØØØØØH- WRONG!
Det har jo ikke vært noe annet enn snø de siste månedene, og minusgrader og slaps og kaldt. Med andre ord, jeg vil ha vår. Er så utrolig klar for sol, vårklær, fuglekvitter, sitte ute å spise, ha muligheten til å gå utendørs uten å dette eller fryse i hjel, og bare kjenne lukten av friskhet og gress.
Men neida. Det som er digg er at om 2 uker er jeg i Spania – og der rapporteres det hvertfall om tjue plussgrader. 😀
Imens får man pakke seg inn bare for de par hundre meterne man må gå for å kjøpe fór.
Ellers så må alle huske Ullared kl 20.30 på TVnorge i kveld. Programmet om de stakkars shoppinggale svenskene er mitt yndlingsprogram for tiden. Både Morgan og Ghassan i glass-kiosken er bare noen helt fantastiske og underholdene figurer.
– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. 20 plussgrader med litt vind 😛 men alt er nok varmere enn norge nå! så GLED deg! hehe
      forresten.. for et NYDELIG bilde.. du er fANtaStisK!
      gleder meg til å seeee deg 😀

    2. DU er mest fantastisk. og DU er nydelig.
      Nesten så jeg gleder meg mer til å reise hjem istedet for dit, fordi da er du med. <3
      Men fy søren hvor klar jeg er for SILJEAALAND-POWER og plussgrader 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg