Vårstemning indeed!:D

Finnes det noe bedre enn å våkne, gå til jobb med en kaffe fra Kaffebrenneriet i solbriller og kjenne sola begynne å varme? 

Har tilogmed prøvd joggeskoene mine i dag, og fy søren hvor digg det er å bare småløpe i sin egen verden med full guffe på iPoden. Men det skal sies at det fortsatt er noen glatte områder langs Akerselva. Bambi på isen? Det er meg det. 

Ellers så vil jeg ha daffekoseheldress. Jeg vil jeg vil jeg vil! 
Hvor deilig er det ikke å slaffe rundt i denne en søndag, og ikke minst om kvelden i påskeferien etter en lengre skitur og en varm dusj?
Jeg er våryr. På alle mulige måter.

Kun 2 uker til påske!
– Silje Bjørnstad – 
5 kommentarer
    1. Jeg vil tørre å påstå at følelsen vårtegnene gir er en av de beste følelsene man kan ha iløpet av et år! Kos deg! 🙂

    2. Hva med lange herlige skiturer med klister og stråååålende sol. Åh denne vinter’n har vært kald, men så deilig med all snøen. Norge er et herlig land med sine FIRE årstider

    3. 30 minusgrader og snø opp til livet i et halvt år er virkelig ikke noe for meg.
      Men jeg gleder meg til påsken da! 🙂 Håper på skiturer i påskesol og quiz-runde med solbriller på hytteterrassen! 🙂 Og jeg vet jeg gleder hjertet ditt da jeg sier det her. Hehe, det var en annen låt for 5-6 år tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg