Siste helga i april 2010.

Fredag kveld var stas!:D

Først var det middag på Big Horn – biff og banansplitt. (Jeg elsker biff, jeg elsker desserter: YUMMY!)
Så var det show på Latter sammen med verdens diggeste kjæreste. Vi hadde plasser på første rad til "Litt av en mann" med Rune Andersen og Espen Beranek Holm. Og jeg har egentlig aldri hatt noen meninger om dem eller sett så mye av de tidligere, men Joakim er big fan, og må si det virkelig var et helt hysterisk morsomt show! Jeg lo så jeg hadde vondt i magen, Rune Andersen er parodimester nummer 1. 😀 
Så, et show med de gutta anbefales på det sterkeste!
I dag er det like nydelig sol og blå himmel som det har vært de siste dagene, og det liker vi!:) Jeg har nok en jobbhelg, men jeg digger jobben min så det er null stress.
Ha en finfin og snasen lørdag!
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg