Jeg vil jeg vil, og jeg skal jammen få det til.

Til høsten drar jeg til Thailand, Phuket for å studere første året på ernæringsfysiolog.

And check out this paradise.



Og klima? varmt, sol, strand hver dag. Passer meg perfekt siden jeg egentlig er utstyrt med bjørnegener og lengter etter å gå i hi hver vinter.
Jeg har aldri vært i Thailand før, men har alltid vært en stor drøm å reise dit. Å få reise dit og samtidig studere noe jeg virkelig brenner for er bare to fluer i en smekk.
Så om tre år satser jeg på å være en ernæringsfysiolog med bachelorgrad i medier og kommunikasjon, og den kombinasjonen passer med så utrolig perfekt. Da kan jeg leke rundt som en journalist med et fagfelt, hjelpe andre, holde foredrag, gi veiledning og kommunisere med mennesker på flere nivåer. Me like! 😀
Er en helt fantastisk følelse av å endelig ha funnet ut hva jeg skal bli. Og bare bacheloroppgaven i medier og kommunikasjon er levert nå i mai, så er jeg halfway there! 🙂
– Silje Bjørnstad – 
3 kommentarer
    1. Svar til Anne: Helsehøyskolen – privatskole:)
      Alle som ønsker å ta medisin grunnfag kan ta dette i Thailand, så det kan for eks også være første året til legestudiet, akupunktør, eller lignende bare for å nevne noe!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg