Jeg burde..

..snart ha fått klippet meg.

For nå er det slitte tupper på gang. Sånn, seriøst. Det er ille.


Og jeg blir snart gæren

Kanskje jeg skal klippe meg kort? Haha, neeeh, tror ikke akkurat det.


Men, jeg burde helt klart få klippet noen millimeter.
Ja-aaa, "det burde du." 😀
Det er den heteste nyheten jeg har å komme med denne torsdag ettermiddagen. Så alle skjønner at det sier seg selv at man virkelig får oppleve verden da man sitter inne å skriver og leser flittig for å bli ferdig med bacheloroppgaven… Men det er gøy da hvert fall! 2,5 uke igjen til deadline – easy-peasy!
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg