Jeg lengter etter mine barndomsvårtegn.

Denne uka som har gått har bestått mye av:

Bacheloroppgave
Kaffebrenneriet
Jobb
Neste uke vil mest sannsynlig bestå av:
Bacheloroppgave
Kaffebrenneriet
Jobb
Om to uker håper jeg at jeg er:
Ferdig med bacheloroppgaven.
Ferie.
Hjemme i en traktor og hjelper pappa med våronna hvis han ikke er ferdig. (Si hva dere vil, men det er gøy og så utrolig behagelig å sitte der, ensom i et traktorhus med radioen på full guffe, kjenne lukten av nybrente jorder og vår og se en rødglødende himmel med sola som går ned.)  Og jeg vet at hjertet til pappa bare smelter når han leser dette her.
Hvis jeg ikke sitter som en bondetamp i en traktor så er jeg nok uansett hjemme og nyter stillheten og flere hundre kvadratmeter å bevege seg på uten å møte en sjel. For det er ganske digg av og til.

Bildene er tatt av meg, 2006.
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg