“Dagens”-hysterisk morsom!

Tok bussen fra Elverum tilbake til Oslo i dag. Og blant passasjerene var blant annet 3 ivrige og spente gutter som skulle på interrail på dagen etter. Jeg vil tippe de var rundt 23 – 34 år gamle. De satt og snakket om alt mulig rart i forbindelse med denne turen, og blant annet så begynte de å øve på engelsk`n sin. Og det var her dagens artigste sitat kommer inn. Den ene testa ut den andre:

"Ja, hva heter lenestol på engelsk da?
"Lenestol, hmmm, hva er det?"..
"Men herregud a, lenestol, sånn som du hviler i – hvilestol."
"Åja, skjønner. Wheel chair!"

Lenestol? Joda, presis det samme som "wheel chair" det altså!.. 😀
Jeg trodde jeg skulle døøø av latter, prøvde å holde meg så godt jeg kunne så jeg fikk vondt i magen. Lo lenge etter jeg hadde gått av bussen. 😀
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg