Gjett hva jeg har smakt på i dag!

Kamskjell! Rå kamskjell tilogmed! 

Jeg som ikke liker fisk eller sjømat en gang
Var ute og spiste med to venninner på Lille Asia i Markveien på Grünerløkka (Oslo) i ettermiddag.
De to supertrendy jentene valgte å dele en sushitallerken, mens jeg safa med kylling chop suey. Og jeg var veldig fornøyd med det valget.
SUSHITALLERKEN:
KYLLING CHOP SUEY:
Men på sushitallerkenen var det blant annet to biter med rått kamskjell, så da måtte jeg  bare smake en bit.  Og det var faktisk ikke så ille. Var litt merkelig konsistens, men det smakte ikke noe særlig av det. Var nesten så godt som smakløst :p
Så nå er jeg keen på å smake stekt kamskjell så fort som mulig for å finne ut om det faktisk er noe fra havet jeg liker! 🙂
– Silje Bjørnstad – 
4 kommentarer
    1. Hei!
      “Synes du det er herlig og jogge?”
      “Pleier du og jogge?”
      Svar på min blogg i en kommentar!:D
      Hadde blitt glad:D
      GOD SOMMER!

    2. Hehe, du har alltid vært supertrendy <3
      Var så utrolig koselig i dag. Og du, den jævla Kitty Sushi skal ligge like i nærheten og i den gata vi trodde siste gangen, bare motsatt vei.. . :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg