I morgen skal vi være prøvekaniner!

I morgen skal jeg og en til fra Side2 til Metrice-klinikken og teste ut 3-in-1-behandling og Subhelse-maskin.
Ja OK, tenker sikkert du. Det samme gjør jeg.
INFORMASJON OM DENNE BEHANDLINGEN HENTET FRA HJEMMESIDEN:
Dette er en 'maskin' du legger deg i som har flere funksjoner, som bl.a å redusere stress, forbedre metabolismen, strekke og reformere hudvev, gjenoppretting av fortetting og elastisitet i huden – samt at den gir deg en avslappende effekt resten av dagen. Det kommer ann på hvilket lys du bruker på apparatet.

Rødt Lys er varmt, stimulerende og energisk; fornyer cellene, bedrer hjerte bank, respirasjon og hjerne aktivitet.

Gult Lys stimulerer, øker blodtrykk, øker spenning og bedrer immuneforsvarssystem samt fordøyelssystemet.

Blått Lys har en frisk og kjølende effekt; kjøler ned trykk, reduserer blodtrykk, gir balanse og fokus i sinn.

Grønt Lys fremmer ro og har healing effekter ved angst og depresjon; du føler deg avslappet og lett.

(Bildene er hentet fra www.metrice.no)

For å si det sånn, les mer om Metrice-klinikken og deres tilbud her.
Så skal jeg forklare mer da jeg vet hva vi gjorde etter test-timene våres i morgen!;)
Jeg gleder meg hvertfall!
Etter jeg er ferdig på jobb i morgen har jeg en ukes ferie sammen med kjæresten. Og på den uka skal vi blant annet til Tusenfryd, hjem til meg i Solør, telttur, hjem til han i Grimstad, Dyreparken i Kristiansand, spise MonaLisa-pizza på Flisa, hjelpe til med å pynte til bryllup, samt være gjester i bryllup. Oh Yes! Det er det man kaller en effektiv og bra ferieuke det.
– Silje Bjørnstad –
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg