Resultat av mandagens makeover.

Her er saken om 57 år gamle Ragnhild som ble flere år yngre etter å ha blitt sminket av stylist og makeup-artist Jon Lundemoen, samt få fikset øynebrynene sine av Fred Hamelten.

Flere bilder og hele artikkelen:
LES SAKEN HER!


(Nettavisen/Fotograf: Silje Bjørnstad)


(Nettavisen/Fotograf: Silje Bjørnstad)

I stad sa jeg ja til å jobbe dobbelt på jobb nummer to i helgen, altså som personlig assisent.
Det vil si 19.00-03-00 på fredag, 09.00-16.00 og 19.00-03.00 på lørdag, 09.00-16.00 og 20.00-24.00 på søndag.
Hmmm, noe sier meg at jeg kommer til å sove lenge på mandag.. Men jeg elsker jobben min og trenger penga, så null stress:D
Nå venter reunion med VGS-jentene, samt en date med bestissen min Silje Aaland <3<3<3
Ha en flott torsdag!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg