Break

Mens andre i disse dager begynner på jobb og skole så tar jeg meg noen fridager og litt ferie før jeg reiser til Spania 3.september der jeg skal begynne på ernæringsfysiologstudiet. Og ja, jeg GLEDER MEG NOE SINNSYKT! 🙂

Det blir lite å blogge om i disse dager, jeg nyter livet på landet blant flytteesker, utallige skopar og klesplagg jeg aldri bruker som jeg snart må sortere ut og kaste.. 
I løpet av uka skal jeg inn til Oslo for å hente siste rest av flyttelasset fra leiligheten jeg har bodd i i 2 år. Kommer til å savne den. Men kjenner jeg også er klar for nye steder og utfordringer, så ernæringsstudiet med analogi, biokjemi, fysiologi og masse annet jeg egentlig ikke helt har peiling på; HERE I COME! 😀
– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg