Daff, men effektiv torsdag

I dag våknet jeg opp til null vann og tre ukjente middelaldrenende menn.

Kan jo høres mistenkelig ut, men årsaken var 1 rørlegger og 2 maskinreperatører som var i hus før klokka var NI!
Så på grunn av noen skifting av rør ble vannet stengt, og de to maskinreperatørene skulle fikse en viss tresker som tilhører pappa.
Men fikk en fin start på dagen allikevel, og etter frokost ble det skogstur med Sara <3

Og etter en halvtime i skogen kommer man til åker-land…

Etter gåtur spurte jeg om bestemor ville bli med til mormor. (hadde jo fortsatt ikke vann hjemme, så måtte jo ut av huset for å få formiddagskaffen! ;p)
Dermed bar det til mormor, og på veien rakk vi jammen innom kirkegården og butikken. Hos mormor ble det selvfølgelig kaffe, vafler, nyplukkede bringebær, is og kringle. 
Og de to damene fant ut at å rulle håret til bestemor var en super ide. Dermed lekte mormor frisørdame med gamledagse hårruller, en oransje hårtørker fra 1974 og hårspray fra First Price. 
Med andre ord, vi ble noen timer.

Mormor er superflink med blomster, og hun hadde den flotteste orkide-samlingen jeg noensinne har sett. 
Nå skal jeg male skohylla mi! I helga blir det fullt hus –  og sikkert meget lite blogging.
Neste uke drar jeg til SPANIA! 😀
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg