Spanien

Fra stranda:



Bildene er dessverre veldig små, men er det eneste som funker å laste opp på dette nettverket her.

På fredag var det togaparty, og mange sperret opp øynene når det dukket opp en gjeng med “laken-mennesker” i gatene og på diverse utesteder her i byen 😉

Og i dag har jeg og 3 andre vært å besøkt Sjømannskirken i Calahonda, cirka 15 min med buss fra Fuengirola. Der serverer de grillmat hver søndag, så ble grill-lunsj i dag. Ellers så har de seriøøøøst verdens beste vafler!! <3
Det var skikkelig pent der og kjempehyggelige mennesker. De har bibliotek, TV m norske kanaler, cafe, internett, bruk av gratis telefon når du ringer til fasttelefon, norske aviser, biljardbord, nintendo wii, x-box og det er bare så utrolig vakkert der samtidig som man bare fikk en skikkelig ro og behagelig følelse i hele seg! 🙂 Dit skal jeg flere ganger for å si d sånn 😀

Ellers så er det jo fortsatt utrolig varmt og deilig. Jeg lever i flipflops og shorts, singlet og kjoler, og jeg digger det. 🙂

Fra bassenget på hotellet vi bor på. 🙂
Planene for dagene fremover: Lese, sole, skole, sole, bade, sole, spanskkurs, sole. 🙂

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Hei Silje. Ser du går på spansk kurs, Jeg er en godt voksen dame som skal leie en leilighet i området i nærheten av Calahonda. Jeg går på spansk kurs nå, og vil gjerne fortsette etter jul når jeg flytter til Spania .Kunne du si meg hvor jeg skal henvende meg for å finne et kurs i nærheten av Calahonda.
      Vennlig hilsen Ellen Marie

    2. Hei! Jeg bor ikke i Spania nå lenger, men jeg er sikker på at for eksempel den norske Sjømannskirken kan hjelpe deg 🙂 Også henger det nok en del plakater rundt omkring angående spanskkurs. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg