Og sånn går no dagan! :D

Shopping, sol, skole og trening er vel det som er å rapportere om, og akkurat det livet jeg elsker. Med andre ord, ingen endring i lykkefølelsen om å være her det er varmt og deilig og nok å bruke penga sine på.

Ane og Silje fant shoppingmekkaet “Plaza Major” med blant annet Nike Outlet Store, Zara, H&M osv. 😀

Det er MYE lesing som må til og MYE ukjent stoff som man skal igjennom og ikke minst å forstå, så har i hvertfall ingen problem med å få dagene til å gå her i Fuengirola.
Også blir det jo litt uteliv innimellom, samt gåturer i “fjelltoppene”, biljardspilling, shoooopping og bare ting som er gøy.


Utsikt over Fuengirola en ettermiddag fra en “topptur”. <3

Er det forresten noen som er keen på å ha kjemikurs med meg i løpet av neste sommer så er det bare å si ifra, hehe, for det er nok ikke dumt å ha i dette studiet har jeg skjønt. 😉

Ellers så har spanskkurset begynt, og jeg meldte meg på i siste liten. Tenkte at det sikkert ikke var dumt å lære litt da man først er her, og ja, pugging av gloser må til, men er jo morsommere å lære seg et språk når man faktisk kan bruke det i praksis der man befinner seg.

Hasta luego!

– Silje Bjørnstad –

6 kommentarer
    1. åh, jeg misunner deg, B! her er det høst…..wææw.
      jeg kan ha kjemikurs med deg neste år.. for nå har jeg kjøpt norsk kjemibok og skal bli nerd.
      Øl koster noen få cent på butikken og noen få euro ute :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg