En skikkelig 3-dagers med meg selv og menneskekroppen.

Men ikke en 3-dagers av det gøyeste slaget. “Menneskekroppen” er nemlig pensumboka for dette semesteret, så dere som fikk skitne tanker pga overskrifta, FYSJ! ;p

Denne helga vil bestå av eksamenslesing, eksamenslesing, eksamenslesing. Og kanskje litt eksamenslesing til. Pluss skole på lørdag. 
På mandag er det nemlig “doom-day”, så best å være foreberedt.

Derfor har jeg kjøpt inn følgende: Nøtte-frokostblanding (meget usunt og tilsatt mye sukker, men det får i hvertfall opp blodsukkeret mitt når jeg trenger det etter et par timer i eksamensdvale), melk, røde og gule epler samt en sjokoladeplate, bare fordi jeg synes synd på meg selv.

Er jo irriterende flott vær ute også, men legger jeg meg ut så blir jeg fort liggendes halve dagen. Hehe.

God helg! 🙂
– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg