Vil ha, vil ha!

Jeg begynte med noe jeg ikke burde. Å bare sniktitte inn på nettbutikker..
Og hadde jeg ikke vært i Spania hadde jeg lett bestilt disse:

og dette:

og kanskje disse:

Også har jeg sikkert prøvd tjuetusen skinnjakker etter at jeg kom til Spania. Er så mange kule, men ingen som kler meg. Men jeg SKAL få tak i en før jeg reiser tilbake til Norge. Også masse strikk. Og mange sånne pusepelse-plagg. (Wow, der kom fjortissfaktoren inn gitt..)

Men jeg skal jo snart til Barcelona, og har hørt rykter om bra shoppingmuligheter der. Me like!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg