Leopard-love

Ingen tvil om at dyreprint herjer motebildet for tiden, og særlig leopardmønster har jo tatt helt av. Jeg begynte med min leopard-dilla i sommer, men i høst har det virkelig bare blitt mer og mer populært. Før jeg reiste til Spania gjorde jeg et intervju med stylist Jon Lundemoen og hans spådom var krystallklar: – Leopardmønster er et must.

LES SAKEN HER


Herlige og superhyggelige Jon 🙂
Sjekk forresten ut bloggen hans – KLIKK HER.

Tilbake til leopardfeberen. Nå ser jeg leopardmønster overalt – topper, bukser, kjoler, vesker, sko, skjerf, klokker, armbånd +++

Og jeg digger det. Er ganske sikker det vil bli en del “leoparder” på diverse julebord, romjulstreff og nyttårsfester denne jula. Jeg for min del har nettopp gått til innkjøp av skjerf nummer 3 med svarthvitt leopardlignendemønster – 6 EURO! det er under femti spenn det. Digger prisene her i Spania. 

Følgende leopardshopping her i Spania: Tre skjerf, to klokker, en topp og et par sko.

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg