Blogg-break

Jeg har besøk av to herlige vesener som gikk på Atlantis her i fjor, nemlig verdens beste Silje Aaland og verdens beste Anne Marthe. 😀

Ellers var det ikke mye nytt de to hadde fortelle, bortsett fra at jeg har forstått at Torsdag kveld fra Nydalen har en ny sketch som er det nye: “Og det var Geeeeeeir”.
Silje Aa. sa nemlig det i går, og de to bare knakk sammen av latter.  Jeg satt det og bare så dum og spørrende ut. Men altså, det nye å si: “Og det var Geeeeeir”…

Siden jeg har besøk blir det ikke blogging som står øverst på prioriteringslista, men jeg lover å komme sterkere tilbake. 🙂

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Having read this I thought it was very informative.
      I appreciate you spending some time and energy to put
      this information together. I once again find myself spending way too much time both reading and commenting.
      But so what, it was still worthwhile!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg