Finito og godkjent.

Før jul skrev jeg et innlegg om at jeg skulle skrive en anmeldelselignende artikkel av boka “Trenger vi aviser når vi har Facebook?”

Jeg leverte et utkast før nyttår og har nå fått tilbakemelding om at teksten er “godkjent” og vil bli publisert i løpet av neste uke og da vil jeg også legge ut tekst og link her på bloggen for de som er interesserte. Jeg forstod at det var i nettversjonen til magsinet TILT som gis ut av Landslaget for medieundervisning.

Tidsskriftet publiserer artikler om praktist arbeid med mediene, om mediepedagogikk og medieteori. I tillegg skriver de om nye bøker/filmer innen for mediefeltet. Tidsskriftet retter seg mot alle som jobber med media, lærere og medieelever.

(KILDE: LMU.no)

Forresten, angående det innlegget om 5 om dagen som jeg nevnte i begynnelsen av uka, så fikk jeg en hyggelig kommentar fra Elisabeth som jobber i frukt.no.

Hun forteller at Opplysningskontoret for frukt og grønt ønsker å inspirere og motivere til økt forbruk av frukt og grønt. Og deres 5 om dagen-konsept bygger på helsemyndighetenes anbefalinger om at alle bør spise minst 5 porsjoner frukt, bær og grønnsaker hver dag, fordelt på halvparten frukt og bær og halvparten grønnsaker.

I 2011 skal de satse mye på det nye nettsted 5omdagen.com og har ønsker om å samle innspill fra folk som er opptatt av det å spise sunt. I den forbindelse lurer de på om de kan linke til mitt kommende innlegg om 5 om dagen.

Det kan de jo selvfølgelig. Ingenting er bedre enn å være med på å motivere andre med på det man selv brenner for og mener er viktig.

Jeg GLEDER meg til å begynne å skrive innlegget allerede. Merker virkelig at kosthold og helserelaterte artikler og blogginnlegg er noe som jeg bare elsker å skrive om. Og ikke minst også å snakke og informere om. (Dette merker vel stakkars Joakim og mine kjære foreldre kanskje bedre enn noen andre ;))

Uansett, følg med 🙂

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg