Det magiske tallet er 4

Fordi:

– Om 4 minutter er klokka fire… Og da har jeg sagt til meg selv at jeg MÅ lese pensum.

– Om 4 timer er jeg på vei til trening og aerostep!

– Om 4 dager er det fredag og da har jeg besøk av Nejra og det er helg.

– Om 4 uker får jeg besøk av Joakim <3

– Om 4 måneder har jeg tatt eksamen del 2 og har dermed sommerferie og har allerede hatt det i faktisk 4 dager.

– Om 4 år….. er jeg mye nærmere 30-tallet enn 20-tallet. Ergo, jeg begynner å bli gammel.

– Om 4 tiår er jeg en rik pensjonist med eget sommerhus i Spania.

Så mye spennende hadde jeg å rapportere om liksom. (Egentlig skriver jeg dette blogginnlegget fordi jeg nekter å begynne lesinga før klokka blir fire….)

God mandag! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg