Dagens overraskelse..

Atlantis Medisinske Høgskole har laget nye studiekataloger, og jeg bladde igjennom en katalog på skolen i dag. Der fant jeg plutselig et bilde av min gode venninne Kristine og også andre kjente fra klassen.

Så bladde jeg litt videre, leste om det studiet jeg går på og litt om de andre studiene man kan ta på Atlantis…

… før jeg plutselig fant ut hvem andre som har blitt snikfotografert og blitt linselus i den j…. katalogen som sikkert skal leses av tusenvis kommende student-tasser fordi de ikke har en anelse om hva de skal søke på.


“Her aner vi fred og ingen fare…”

“Hmm? Men?.. What the f…..!?!”

“Kødder du??”

Neida! Der har de jammen fått inn et fantastisk nydelig SIDEprofilbilde av Silje Bjørnstad med et herlig “grevinne-heng” på høyrearmen som virkelig bare voldtar fruktbordet under velkomstlunsjen her i Fuengirola i høst… Dette er noe jeg virkelig ikke var foreberedt på. Liker ikke! Og takk for den liksom. Ingen har da heller spurt om min tillatelse, og er det noe jeg har lært i forbindelse med bildepublisering av privatpersoner så er det nettopp det at TILLATELSE er et veeeeeldig viktig element…. Hrmf..


Men men, det står da i det minste noe under bildet som jeg virkelig kjemper for, nemlig “Sunne matvaner”,

Så da får jeg vel bare holde munn og late som ingenting, selv om jeg egentlig har mest lyst til å rive ut den siden fra alle katalogene eller bare brenne de opp alle ihop.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg