Mys-lørdag. :)

I dag har jeg slikket sol og spilt volleyball på stranda sammen med en del andre studenter fra Atlantis. Vi satte opp volleyballnett og “lina oss opp” ved siden hverandre og nøt en helt fantastisk varme og herlige solstråler i over fire timer. Livet er herlig!


Det var faktisk noen stykker som bada også. Mens jeg klarte så vidt å vasse i vannkanten, for vannet hadde ikke akkurat badetemperatur for min del.

I kveld skal jeg og Eirin lage middag og forhåpentligvis se ferdig filmene Saw 6 og Saw 7. Vi har jo hatt Saw-maraton de siste ukene og nå gjenstår altså de to siste. Jeg tror det blir noe kyllingwrap til mat, det kommer sikkert en blogg i morgen. 😉

 

Ha en flott lørdag!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg