Intervju med Studenttorget.no

Forrige uke fikk jeg en forespørsel fra tidligere studievenninne fra Høgskolen i Oslo, nemlig Anita Gudbrandsen som nå arbeider som journalist hos studenttorget.no, om jeg kunne tenke meg å svare på noen spørsmål angående studentlivet her i Sør-Spania.


Sånne ting synes jeg jo bare er gøy og i går ble intervjuet publisert på nettet. Og siden jeg selvfølgelig driver med aktiv selvpromotering skulle det vel bare mangle at jeg gir dere linken, så klikk her for å lese saken.

– SIlje Bjørnstad –

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg