En heller spontan og ugjennomtenkt piercing

For to dager siden var jeg og Kristine i sentrum og planen var at jeg skulle være med hun til frisøren uten noen flere ærender. Resultatet for min del ble både klipp og nytt hull i øret, nærmere bestemt den delen av øret som heter “tragus”.

Sånn går det når det er billig å ta piercing i utlandet, kun TJUE EURO! 😀 I tillegg så har jeg null smertefølelse når det gjelder å stikke med nål i kroppen så nå har jeg jo lyst til å bare ta flere, men skal ikke det. Har liksom ikke noe annet spesielt sted jeg vil ha. En ny tattoering derimot, det frister enda mer, det er også latterlig billig her nede i Spania. Men siden man må holde seg unna sola flere måneder etter å ha tatt tattoo og jeg skal ut å reise i solfylte Asia om 2 uker og deretter komme tilbake når sommeren kommer til Norge så passer det liksom litt dårlig. Den tragus-piercingen ble nok tatt på en litt dårlig timing den også. Jeg er jo avhengig av ørepropper, hvertfall da jeg er ute og reiser og skal sove i rom med andre, men nå er jo den stanga i veien… Men men, jeg er uansett fornøyd og “gjort er gjort sa elgen som vaska seg med en rådyr kost slik at han ble rein..” (Ane – du har ødelagt meg)

 

Om noen få timer skal jeg hente mammaen min på flyplassen, vi reiser sammen hjem til Norge på mandag. Dermed blir det litt mindre blogging de neste dagene.

Husk å stille klokka på søndag! 😉 Og selv om det bare er torsdag så sier jeg allikevel GOD HELG!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg