I morgen bærer det nordover

Ja, nemlig. For i morgen skal jeg tilbake til Norge etter tilsammen 6 måneder her i Fuengirola/Sør-Spania. Jeg har såvidt begynt med pakkingen og det kan beskrives med ett ord: KAOS.

Hvor kommer alle klærne fra? Skoene? Veskene? Skjerfene? Hårproduktene?!?! Jeg har bestilt 2 kolli hjem, i tillegg har jeg plass i kofferten til mamma, men det er mye som må legges igjen for å si det sånn.

Det er blitt lite blogging i det siste og det ser ut til å fortsette sånn de neste dagene. Jeg har fått en relativ hektisk timeplan når jeg kommer hjem til Norge:

Hjemreise i morgen mandag
Besøke venner/slekt på Flisa på tirsdag
Innover til Oslo og ligge over hos ei venninne på onsdag
Møte Joakim på torsdag
KK-dagen på dagen på fredag mens på kvelden reiser jeg og Joakim til Gøteborg
Gøteborg – lørdag og søndag
Hjem til Flisa på mandag
Pakke til Asia-tur på tirsdag
Reise til Asia på onsdag (6.april – 19.mai)

Det er en del som lurer på om jeg kommer til å blogge når jeg skal ut på tur, og så klart vil jeg det! 😀 Mulig det ikke blir daglige innlegg siden jeg ikke har planer om å ta med meg noen laptop, men når jeg finner internettcafèer skal jeg selvfølgelig gjøre mitt beste og oppdatere hvordan livet i paradis er 😉

Men først må jeg bli ferdig med pakkingen her i Spania… Ønsk meg lykke til – jeg trenger det.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg