På reisefot.

Wræææææh, om nøyaktig en uke står jeg og Eirin klare for å ta av til Asia og første stopp er Filippinene!! (Med mellomlanding i Amsterdam)

I dag skal jeg derimot reise innover til Oslo og i kveld skal jeg besøke verdens beste Silje Aaland! 😀 Har hørt rykter om at det er flere venninner som kommer innom så gleder meg veldig til å hilse på alle sammen.

I morgen skal jeg E N D E L I G møte Joakim, så torsdagskvelden blir skikkelig kjærestekveld. På fredag kommer mamma innover for vi to skal på KK-dagen. På kvelden tar jeg og Joakim bussen til Sverige for å besøke noen herlige venner i Gøteborg.

Kommer tilbake til Oslo på søndag og hjem igjen til mams&paps på mandag.

Tar ikke med meg laptop for har tenkt å bruke all min tid til å være sosial og ikke være avhengig av å måtte blogge om alt og ingenting, lese nettavisnyheter eller bli bombadert med ubetydelige Facebookoppdateringer.

Så derfor sier jeg bare ha en fantastisk uke og god helg når den tid kommer.

– Silje Bjørnstad –



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg