Oppdatering.

– Har hatt en strålende og fantastisk bra helg i Gøteborg hos et vennepar sammen med Joakim.

– Har fått bekreftet leie-leilighet som jeg og Joakim skal leke i. (Shit nå begynner man å bli voksen, samboere på ordentlig lissom..!) Leiligheten ligger ved Birkelunden på Grunerløkka og jeg gleder meg så sykt til å flytte inn der!! Meget fornøyd altså.

– Ellers så er jeg nå i skrivende stund på vei hjem til Flisa der jeg må finne sekken i XL-størrelse som jeg skal leve i de neste ukene, for på onsdag reiser jeg og Eirin til Asia! Det er i overimorgen! KNAPT 2 DAGER!! 😀 😀 😀

– Ah, en ting til! Jeg har kjøpt meg en miniPC som skal være med på turen, veldig kjekt og lettvint selv om det er en tålmodighetsprøve for min del med Windows og treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg maskin. Men men, så lenge man kommer seg på nett og får lasta inn bilder skal jeg klare meg. Også skal jeg jo selvfølgelig bruke den til å skrive blogg mens jeg farter rundt. 😀

Flere detaljer kommer sen! Ha en fortreffelig mandag 🙂

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg