Reisefeber? CHECK!

AAAAAAAAH, jeg klarer ikke å sitte stille, jeg tripper rundt i hele huset og bare hyler av lykkefølelse, forventninger og entusiastisk reiseglede!

I morgen tidlig åker jeg til Gardermoen, og så bærer det avgårde til Boracay (Filippinene) med et par stopp underveis. Første mellomlanding er i Amsterdam og derfra skal vi ta fly til Manila/Filippinene. Der må vi vente et par timer før vi igjen hopper på et nytt fly som skal ta oss til paradisøya Boracay og “White Beach” – en av verdens vakreste strender ifølge flere reiseguider. 


Ser vel ikke så verst ut dette? 

Den første uka er vi altså i Filippinene, og langtidsvarselet ser heller ikke så ille ut:

Hostellet/bungelowene vi skal bo i ligger 30 meter unna stranda:



Vi er her i 1 uke før vi skal videre til Borneo der vi blant annet har booka oss 5 dagers WildLife-Safaritur!! 

Ryggsekken er funnet frem, men jeg har ikke begynt å pakke ennå… Så jeg vet hva jeg skal gjøre i kveld for å si det sånn. Jeg har i allefall fått printet ut de fleste reisedokumentene og de hotellreservasjonene som er blitt gjort hittil, og ikke minst så har jeg vært og kjøpt REISESTRØMPER:

“Mabs Reisestrømpe”: – Forebygger blodpropp – Motvirker hevelse og ubehag – Holder huden tørr og hindrer lukt – Velegnet til alle type reiser.




Jeg vet hva dere tenker.. “Oi, der ble Silje plutselig 55 år gitt..” 

Men hver gang jeg reiser med fly i mer enn 6-7 timer så dobler beina mine seg i størrelse. Husker faktisk at både jeg og Kjersti følte oss som Bigfoot fordi vi sleit med å ta på oss flipflops etter de lengre flyturene da vi var ute og reiste i 2007. I tillegg så fryser jeg alltid på beina på fly, så tror nok dette vil være en god investering. Og nå skal vi blant annet fly 12,5 time sammenhengende fra Amsterdam til Manila. TOLV OG EN HALV TIME!!!! Ønsk meg lykke til a..

Nå må jeg stikke og se om jeg finner myggnetting og lakenpose. Dere hører (forhåpentligvis) fra meg og Eirin underveis. Vi satser på å være fremme i Boracay torsdag kveld. 

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Det her gjorde meg så laaangt i fra misunnerlig som det går an. Herregud, håper du klarer å gjennomføre sier nå jeg. 😉 Men, masse god tur i hvert fall =) Så ses vi i ferien håper jeg! Og god flytting tilbake til gamle landet =) stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg