Mmmmmm-markjordbær!

I dag skal jeg inn igjen til Oslo og skal straks gjøre meg klar for avreise.. en busstur så aaaaaltfor kjedelig og lang, men har hvertfall fått meg skyss til fra Flisa til Kongsvinger, og er veldig takknemlig for hver eneste time jeg slipper å sitte på et buss-sete! 🙂

Men tidligere i dag gikk jeg en times tur i skogen, ingenting er bedre enn å gå alene, ikke tenke èn tanke, men bare nyte frisk luft og stillheten. Og på hjemveien fant jeg masse herlige markjordbær!

 (Mobilkamera yter dessverre ikke rettferdighet for de knallrøde bærene..)

Så da plukket jeg med meg en håndfull og “pyntet” opp dagens lunsj: Havregrøt med melk.

Det er lenge siden jeg har kjent den søte og deilige markjordbærsmaken, for det er jo så godt!!

 

Digg var det hvert fall!

Men nå må jeg løpe for å pakke og reise innover igjen til hovedstaden.

Ha en nydelig tirsdag!! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg