Klar for Elixia, og snart klar for helg!

Selv om det er mange studenter som begynner på skolen igjen denne uka så begynner ikke jeg før i neste uke. Det semesteret som venter meg har visst rykte på seg å være det tøffeste fra hele bachelorgraden i ernæring, så det kan bli en spennende høst for å si det sånn. Det blir mye kjemi, mye pensum på engelsk og mye lesing. Med andre ord, mye skole.

Men den siste helgen før skolestart drar jeg på hytta i Trysil sammen med mamma og pappa. Blir utrolig deilig oppladning før skolen starter for fullt neste uke. Håper hvertfall på oppholdsvær slik at det kan bli noen flotte og gode toppturer på fjellet og kanskje fisketurer! 😀 Jeg elsker jo å fiske, selv om jeg ikke tør å ta av fisken på kroken…



Nå skal jeg straks på Elixia sammen med ei venninne, vi skal på “step&styrke”. Digger gruppetimene på Elixia!! Instruktørene er råflinke og motiverende. 






Må bare få i meg espresso`n, and im good to go!

 

Ha en nydelig onsdag. <3

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg