Dagens kliss: Verdens beste kjæreste

Aaaah, i kveld jeg kom over et tidligere blogginnlegg som Joakim skrev noen uker tilbake når jeg var ute på tur i Asia… Hvor kul kjæreste er ikke jeg liksom, først 6 mnd i Spania og deretter 6 uker i Asia…. “Im sorry”. 

Men uansett da, han er bare helskjønn denne mannen her, sjekk ut tøffelinnlegget over alle tøffelinnlegg, MED SANG OG VIDEO!! 

Klikk her: 7.mai Offisiell tøffeldag.

Jeg husker at jeg satt i Penang i Malaysia da jeg så denne videoen for første gang. Jeg ble litt sjokkert, litt flau, men veldig sjarmert.  Han er da herlig da!! “Tøffelen” min. 

 

Mulig jeg kommer til å sove alene noen netter fremover etter at dette innlegget er blitt publisert, men siden han selv har lagt det ut på nettet så kan han skylde seg selv.  Hihihi..

– Silje Bjørnstad – 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg