Vi snakkes til jul.

I dag var det introdag på skolen, vi begynner for FULLT med BIOKJEMI og KJEMI neste uke. Skoledagene er fra 10-15, og er omtrent fra mandag til torsdag hver uke.

Jeg vet at høsten kommer til å bli en travel periode med mye skole og generelt mye jobb på flere ulike plan. Og akkurat nå sitter jeg med 3 forskjellige jobblister og skoletimeplan for å prøve å få ting til å gå opp.

Er jo virkelig noen steder det bare kræsjer ved at jeg er satt opp to ulike steder samme kveld og lignende, så vil gjerne få ordne opp det så fort som mulig.

En ting er helt sikkert, jeg hadde virkelig ikke klart meg uten post-it-lapper, kalendere, avtalebok eller huskelapper på mobilen…

Resten av denne uka er forøvrig også egentlig ganske greit fylt opp. I morgen er det skole, personalmøte hos den ene av mine tre arbeidsgivere, mens jeg på kvelden skal forsøke å komme meg til ei venninne der vi er flere som skal treffes. Det blir jo koooos da. På torsdag må jeg hente pensumbøker, et annet ærend i byen 12.15, også håper jeg å få trent sammen med ei venninne på ettermiddagen. På fredag blir det litt “partyparty” før jeg må ta en tidlig kveld. På lørdag skal jeg nemlig på dagvakt på Side2, og på søndag skal jeg også på dagvakt på Side2.

Mulig jeg ikke blir så aktiv i sosiale sammenkomster de neste månedene, men med andre ord, livet ruller og går som bare det.

Håper alle nyter siste rest av sommeren!!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg