Yngvar Nummes look-alike

Jeg har jo laget et lignende innlegg før – da om landslagstrener for kvinnelandslaget i håndball, Thorir Hergeirsson. Jeg synes nemlig han ligner noe helt sykt på makker`n til Rudolf Blodstrupmoen fra filmen Flåklypa Grand Prix. Sjekk her.

 

Nå har jeg derimot funnet ut hvem/hva Yngvar Numme ligner på. Du vet, han derre barnehageonkelen som leker programleder på “Skal Vi Danse”.  Hadde han vært en hund hadde det ikke vært i tvil hvilken hunderase det hadde blitt: MOPS.


Eller hva??

Hehe. I kveld er det RIHANNAKONSERT!!! Jeg gleder meg så sinnsykt!! 

Ha en nydelig søndag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg