Mobilblogg: siste dag i 2011.

Jeg er på farten til å komme meg på jobb. Jobber til fire i dag, og siden jeg også skal jobbe i morgen blir det en rolig nyttårsfeiring for min del. Noe som egentlig passer meg veldig fint.

Det står kalkunbryst med rødkål, gulrøtter, ovnstekte poteter og sjokolademousse på nyttårsmenyen og den kalkunen bør være god! Den er nemlig fra “Stangekylling” (fint skal det være på nyttårsaften…), og dermed hadde en høy nok kilopris i hvertfall.

 

 

Jeg skal herved gjøre mitt for at middagen blir vellykket!

Enn så lenge, godt nytt år!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg