Status på mandagsformiddagen: Litt redusert kanskje med et utseende til et troll..

Våkna opp med DEN dunkende hodepinetilstanden + stivhet/stølhet i omtrent alle muskler i hele kroppen, og selvfølgelig pottetett i hele nesesystemet. Jepp – nå skal man betale for at man var ute på byen på lørdag med litt for lite tøy. Også er det vel influensasesong på gang… 

Har hvertfall fått lest bittelitt om B-vitaminer samt sett på videoforelesninger. Hvor mye jeg fikk med meg er en annen sak, for JA øynene mine ser litt røde og slappe ut, og det er fordi de er det….

Etter tre videoforelesninger holdt jeg på å sovne, ikke på grunn av at det var noe feil med videoforelesningene (pensumet nå er jo bare gøy!!), men rett og slett fordi energinivået og hjernekapasiteten var noe dalende..

Uansett så MÅ jeg komme meg en bitteliten tur på jobb, samma hvordan man ser ut… For jeg er fullstendig klar over at dette ikke er bilder for sarte sjeler..

Men jeg blir aldri syk, det er veldig greit. Jeg blir bare litt redusert – så her er det bare å slurpe i seg grønn te og knaske fisherman`s friend med god samvittighet.

Men god mandag til folket og ønsker alle en god start på en ny uke 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg