Toppen av latskap

Er å kjøpe ferdiggrøt.. Jeg mener ferdiggrøt?!? Hallo, det tar maks fem minutter å lage det selv…


Men sånn ble det i dag. (Herregud, er det på tide å klippe seg eller skal man bare utsette det et par måneder til..?) 

AXA Great Apple Cinnamon havregrøt. 

“SCHMAKE GÅTT!” 😉

Også bruker jeg testen i Shape Up som unnskyldning siden denne ferdiggrøten faktisk fikk terningkast fem. Men altså, det kunne jo ha vært verre. Kjøpt noe sånn ferdigfrysemat som for eks Grandiosa papp-pizza eller et fettstykke, jeg mener pizzastykke fra “Billy`s”. 

Også hadde jeg på ekstra lettmelk (den grønne vettu) oppå grøten slik at jeg skal få i vitamin D. Yes, klapp på skuldra til meg!! Jeg trenger tydeligvis all den vitamin D jeg kan få i meg så poeng til meg.  (Jeg er litt sånn påvirket av mye koffein og smertestillende så er bare å beklage selvironien her…)

 

(Burde neglene mine også få seg en oppfriskning snart kanskje?….)

Og her er forresten de ferdiggrøtene som ikke gjorde det like bra:

Snart helg da folkens! Det liker vi. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg