Påsken 2012 = Oppgaveskriving

Påsken 2011 tilbrakte jeg på Bali sammen med sambo og reisebuddy Eirin.


Der fikk vi begge erfare hvordan det var å ha solstikk etter litt for mange timer i steikende sol og for lite drikke… (Samt sinna toller-mann med “attitude” som skulle leke “important” og sendte meg bakerst i passkontroll-køen fordi jeg ikke sa hei…. Kan tro jeg gliste og sa hei til alle jeg møtte senere på turen)

Vi hadde romantisk middag for to på stranda i solnedgangen:

Jeg lærte å surfe!

Eirin donerte ufrivillig bort flip-floppene sine til frekke apekatter (mens jeg hylte da de prøvde å ta mine…).

Også dansa vi natta lang, solbrune og svette.

I år består påsken av påsken av oppgaveskriving i Grunnleggende Ernæring 2. Vi snakker semesteroppgave. 

Men nå er jeg så godt som finito! 

Og det er så digg!  HAH! 😀 

– Silje Bjørnstad

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg