Ta-ta!

Gjett når jeg sovna i går. Klokka to! Jeg la meg elleve og jeg var så trøtt. Men neida. Så da voldtok jeg hele word feud-lista mi i håp om at noen kunne underholde meg og det funka jo de neste timene. “Hva skulle man ha gjort uten smarttelefon og word feud”.

 

Og så våkner jeg halv åtte og er lys våken. Sånn SKIKKELIG lys våken.

Uansett, da får man utnytta dagen hvertfall. Har allerede rukket et par timers lesing og nå står jeg og tripper på vei ut døra for å gjøre unna noen ærender i sentrum og deretter komme meg til Elixia. Kneet mitt er i toppform om dagen og det er så herlig!! ENDELIG liksom.

Forresten, i kveld starter the Amazing Race på TV 2. Selvfølgelig meldte jeg meg selv og Eirin på, men ingen ringte oss og lurte på om vi var keen på å reise jorda rundt og gjøre kjempemasse kule ting samtidig som man kan vinne en bil og en halv mill. Neste år……… Tenk på all den gode TV-underholdninga vi ville ha bidratt med! Frøken “anti-stress-tar-det-lungt” (Eirin) og Miss “få-ting-gjort-NÅ, -gjerne-for-fem-minutter-siden” (Silje). Hadde jo vært perfekt match! Så hvis du tilfeldigvis jobber som deltageransvarlig eller researcher for the Amazing Race: I`M IN.

Og bare tenk deg trynet mitt om vi måtte ha badet med frosker eller noe. Priceless.

Men her er de heldige deltakerne som ble utvalgt:

(foto: TV 2) 

Jeg gleder meg til å se på hvert fall, så vet jeg hva jeg har i vente til neste runde. Jeg SKAL være med. 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg