På jobb: Snikreklame for Side2.no

Dette er ikke meg om 70 år, selv om jeg kunne ønske det:

Les saken og se video her: Verdens sprekeste bestemor?

Forresten, jeg tar tilbake det jeg sa om “smell” og at jeg var trøtt. PT-timen i dag var gull verdt og nå sitter jeg på jobb med masse energi – igjen! 😀

Og da jeg kom idag ble jeg møtt med følgende spørsmål:

Kanskje vi kunne kjøpt et gigantisk hamsterhjul til deg? Hadde vært veldig gøy J



Jeg stiller meg positiv til forslaget!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg