I skauen.

“Topptur” nr 2 ble unnagjort i formiddag. Denne gangen til “Gøstastorpet”.

Det er såååå digg å gå på skogsstier uten å måtte “stå i kø” for å komme frem, noe man risikerer å gjøre hver gang man er på Sognsvann, langs Akerselva eller generelt i Oslo-marka.

 

I ettermiddag bærer det tilbake til hovedstaden for å rekke noen avtaler på torsdag og fredag, og jeg gruer meg til å ankomme Oslo S når jeg vet byen er okkupert av gærne tenåringsjenter som løper rundt og skriker. Ah, mas. 

Uansett, planen er å reise tilbake til Åsnes og være her i helgen. Mest for å benytte muligheten til å gå toppturer mens jeg har fri! 😀 Selv om det er spådd regn og mamma er bekymra for at jeg løper rundt i skauen alene fordi det er sett en del bjørn her i det siste. Skulle jeg eventuelt møte en bamse så skal jeg bare si: “Hei. Ikke gjør meg noe, jeg tilhører også bjørneslekten. BJØRNstad vett…” Eller så kan det også hende at jeg bare skriker som f…., snur meg 180 grader og løper som pokker eller desperat prøver å klatre opp i et tre. Den derre “legge seg ned å spille død” tror jeg hvertfall ikke noe på. Hvordan vil man i så fall klare å spille død hvis en bjørn tusler rundt deg og snuser i trynet ditt?

 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg