Som jeg sa..

.. så består jobbdagen mye av sex&samliv-journalistikk for tiden. Ikke spør meg hvorfor.

Så igjen, enjoy:

Derfor vil han ha sex

Her er det mest populære sexleketøyet

 

Men treningssaker er også noe jeg brenner for, så i går var jeg på Bjølsenhallen og intervjuet Martin “Grizzly” Borgland Rønning som har Norgesrekorden i benkpress – enkeltløft. Grizzlybjørnen veier ca 3 ganger så mye som meg, spiser ca 3 ganger så mye som meg og ikke minst er 1000 ganger sterkere enn meg. Men han spiste meg ikke opp eller noe, tvert imot så er Martin er skikkelig hyggelig kar med mange bra meninger og holdninger.

Les saken her: -Alltid likt å være sterkere enn andre

 

Uansett, jobb om dagen er GØY! 😀 “Im on fiii-iiire”

 

Men det skal bli deilig med en ukes ferietur til Tyrkia også. Flygelederne har bare å sitte i det tårnet på Gardermoen på lørdag morgen altså. 

– Silje Bjørnstad -

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg