Tilbake i Norge med reisedepresjon og “jetlag”

Ja, faktisk. Etter en uke i Tyrkia har jeg og sambo nå kommet hjem igjen til Norge – og alltid når jeg kommer hjem fra utenlandsreiser blir jeg litt sånn “muggen i humøret og kje”. Rett og slett fordi å være ute på reisefot er den beste følelsen jeg kan ha, enten det er charterferie, weekend i en europerisk storby eller noe ala “jorda-rundt-opplegg”. I tillegg så har jeg sovet kanskje maks 3 timer de siste 36 timene så nå veksler humøret mellom overtrøttstadiet og reisedeppa – en artig kombinasjon for de rundt meg vil jeg tro.

Vi ble nemlig henta ved midnatt, busset 2 timer til flyplassen og tok fly halv seks i morges. Å sove på fly i nittigraders stolrygger er ikke helt min stil så da vi kom hjem til leiligheten ved halv elleve tiden i dag tidlig gikk begge to å la seg. Når jeg da våkner et par timer senere tror jeg det er morgen samt at jeg må sjekke mobilen min for å finne ut hvilken dag det faktisk er. Jepp – jetlagfølelse etter firetimers flytur fra Tyrkia som har en times tidsforskjell er ikke verst eller…? 😀

Men selv om jeg er trøtt er jeg i hvert fall brun. Hah.

 

Her er et bildedryss fra den herlige avslappningsuka i Alanya:

Utsikt og drink fra “Sky Bar”.

 

Stand up show med Tommy Steine og Terje Sporsem

Bassenget på hotellet vårt:

Nødvendig pause under air condition-anlegget:

Jeg savner allerede den søte og herlige frukten de har i sydenlandene. Vi gikk til innkjøp av blant annet vannmelon i king size:

 

Hvorfor har vi ikke utendørs treningsapparat-parker-ting i Norge?!? Jeg håper det kommer snart. “Alle” andre europeiske land har jo ordna seg dette..

Litt usikker på hva den “ratt-greia” skal trene… Forslag anyone?

 

Sunshine…


God lørdag? (Det er lørdag ikke sant? Zzzzzz…..)

– Silje Bjørnstad – 

 

(COPYRIGHT BILDER: Silje Bjørnstad)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg