Oppdatering av ingenting.

Eirin har tatt ferie og er for tiden i Valdres, men før hun reiste kom hun med følgende veggdekorasjon:

Kart over hele verden!! 😀 Så det ble hengt opp midt på stueveggen, det er sikkert lurt med to frøkner som har like stor reiselyst og vil ut å reise hele tiden … ;p Vi har tenkt å markere hvor vi har vært og ikke minst hvor vi har lyst til å reise…. Mi hi 😀 Hele kartet kommer til å bli dekt av “dit-vil-vi-stifter”.  (Forresten, jeg ønsker meg også et sånt verdenskart som jeg kan henge opp på veggen den dagen jeg får min egen kåk. Bursdagsdato: 11.11. jeg bare nevner det….)

 

 

Jeg har fulltidsansvar for Fluffy for tiden. Men hun har ikke vist seg i dag….. Ehe. Men hamstre er jo nattdyr så hun dukker nok opp igjen. (Ta det med ro Eirin!! Hun lever i beste velgående med masse vitaminvann og hamstermat 😉 ) 

Også har TVen til Eirin vokst…. Sjekk ut den nye kinoen vår.  Mihihi..

Så det så. 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg