Jeg digger jobben min!

Forrige fridag var 23.juli. Neste fridag er førstkommende lørdag 4.august. Det er 11 dager jobbing på rad og jeg digger det!! Jeg har jo verdens beste jobb på Side2.no kombinert med en genial jobb som personlig assistent! I tillegg har jeg så mye energi om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kanskje like så greit jeg faktisk jobber dobbelt i dag siden jeg omtrent ikke klarer å sitte stille.  

Men som sagt, jobben på Side2.no….. LOVE IT. Her får jeg kombinere kjendissladder med kostholdartikler, treningstips og møter med fagpersoner som vet hva de snakker om. For meg er jo dette bare helt genialt. 

I går møtte jeg for eksempel personlig trener Martin Norum fra Worlds Gym der vi laget to treningssaker. 

Den første artikkelen retter seg mot jenter og styrketrening:

 – Jenter løfter ikke tungt nok

Mens sak nummer to retter seg mer mot gutter som sliter med å bygge muskler:

 – Dropp kondisjonstreningen

I dag var jeg på Norway Cup for å dekke den tradisjonelle kjendiskampen der kjendiser og fotballspillere spiller mot hverandre for veldedig formål. 

Atle Pettersen, Charlotte og Øystein Spetalen, Susann Goksør, Lars Bohinen, Henning Berg, Egil Drillo Olsen og Mini Jakobsen var bare noen av de som dukket opp på fotballbanen. 

Les sak her: – Jeg er litt skuffet over ham



Copyright foto: Nettavisen

Og sånn går no dagan…. 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg