Mandagshumor

Jeg aner ikke hva det er med meg i dag, men jeg har i hvertfall hatt en meget morsom dag på jobb – arrangert av meg selv og artige bilder/filmer.

For det første, sjekk ut dette stakkars dyret som fikk FEMHUNDRE pinnsvinpigger i ansiktet, munnen og i beina. 

Slik så Bella (3) ut etter møte med hulepinnsvin

(Copyright: TV 2)


Her er liksom svaret på hva du får om du krysset et pinnsvin med en bulldogg = PINNDOGG! Klinger jo så sykt bra – ordspill og greier! 😀

For all del, jeg elsker dyr og har så inderlig vondt av hunden som opplevde dette, men bildet av det uheldige bulldoggen med de pinnene over hele seg gjorde at jeg knakk totalt sammen på jobb. Jeg lo og lo og lo til jeg slutt måtte bøye meg fremover over pulten fordi jeg fikk vondt i magen. I tillegg så begynte jeg å tenke på følgende vits:

To tannpirkere hadde vært ute på byen og var på vei hjemover da de møter et pinnsvin. Da sier den ene tannpirkeren til den andre: Jøss, jeg visste ikke at det gikk nattbuss!


“Latterkramper som gir-vondt-i-magen–og-gjør-så-du-griner” er de beste! Muligens folka rundt meg trodde det hadde klikka for meg, men det er sikkert ikke første gang den tanken slår dem.. 😀

 

Så ble jeg inspirert av å lage en samlesak av morsomme treningsvideoer som du bare MÅ se:

Hvem har sagt at trening ikke kan være gøy?

Her er et par av de klippene jeg holdte på å dø av:

 

 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg