Benk-moro.

Ingenting er som å løpe ut i sola med masse energi etter noen timer på jobb. 

For det er mange måter man kan trene kroppen på utendørs bare man er kreativ. “Utstyret” står jo der klart – benker, trapper, stubber, tær/grener og så videre. Så for min del ble det i dag 40 minutters jogging på V E L D I G lav intensitet med fokus på riktig løpeteknikk istedet for fokus på fart og tid, samt noen øvelser på denne eldre trebenken:

 

med 3×10 dips 

3×10 push-ups.

og 3×10 utfall med ett bein plassert på benken.

(DISSE TRE BILDENE/ILLUSTRASJONENE ER HENTET FRA GOOGLE. Jeg er nemlig skeptisk til å låne bort iPhonen til nysgjerrige forbipasserende for å be de om å ta bilde da jeg står og leker meg ved benken)

 

Jeg ble i hvertfall svett og fornøyd! 😀 Så ut og nyt naturen og “gratis utendørs treningssenter” i finværet mens du fortsatt har muligheten. 

 

Fortsatt god søndag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg