Nå skal det testes!

Det vil si, i morgen skal det testes.

Jeg elsker å få tallfeste hvordan kroppen egentlig har det så i morgen skal jeg ta “InBody-Analyse” som blant annet vil analysere kroppens sammensetning, muskel- og fettanalyse, vekt, hvileforbrenning, fettprosent, viceralt fett, vannmengde og sikkert flere andre ting jeg ikke har satt meg så veldig inn i.

Uansett så er det gøy med slike målinger, hvertfall om resultatene blir sånn noenlunde bra. :p

Også nevnte jeg i forrige uke så vidt det 5-ukers forskningsprosjektet jeg skal være med på der jeg får testa utholdenhet gjennom VO2max-test, lipidprofil (som ved forrige måling, i mai måned, var godt innenfor anbefalingene), glukosetoleranse test som sier noe om karbohydratforbrenningen, aktivitetsregistrering med mer… Mer detaljer om dette prosjektet senere i uka!! 😀

Så denne høsten skal jeg jammen få testa hvordan kroppen egentlig har det, – noe jeg har erfart er veldig lurt. Selv om man ser frisk og sunn ut på utsiden så kan man aldri være hundre prosent sikker på hvordan det egentlig står til på innsiden så det er greit å sjekke av og til.

Vi har bare en kropp – ta vare på den. Jeg snakker av erfaring. 

 

Ha en nydelig mandag! Mandager er nice!! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg