På Sognsvann

Tok meg en tur til Sognsvann i går ettermiddag og der var det bare helt perfekte forhold til en rolig joggetur:

Hvis høsten skal se sånn ut så er det helt greit!! 😀

Og nå har jeg endelig begynt å benytte meg av Endomondo også… Jeg vet at de ulike treningsappene har vært lenge på markedet og allerede har blitt veldig populære, og jeg har faktisk hatt Endomondo på mobilen en god stund, men jeg har bare vært litt treig med å faktisk bruke den. Endomondo fungerer med alle typer trening, både løp/jogg, sykling, dansing eller driver med andre ting. Jeg har gratisversjonen som fungerer helt greit, men du har også en Pro-versjon som har en del tilleggsfunksjoner.  Uansett, prøv den om du ikke har den eller en lignende treningsapp! Anbefales 🙂

 

 

Det som jeg liker med appen er at den gir deg tilbakemeldinger underveis om fart, distanse og snitthastighet, samt at dette selvfølgelig står i oppsummeringen:

Tips til meg selv: Ikke start tidtakingen FØR oppvarmingen… Da blir snittfarten liksom litt lavere enn det man faktisk ligger på… 😉

– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg