Det var den helga.

Goooood søndag!!

Tida flyr fortsatt den og plutselig så var det søndag, igjen. Helga har bestått av en god miks med jobbing, trening, bytur (ja, faktisk!) og sosialisering med verdens beste venner som bare gir meg verdens beste latterkramper. Digg digg digg!

Neste uke blir like travel (selvfølgelig) og da begynner også “forskningsprosjektet angåede LCHF-diett” på ordentlig også. De to første ukene skal vi spise og trene som normalt så er jo ikke så store forandringer i kosten ennå, men det blir FMD-test (flow-mediated-dilation som tester årenes evne til å utvide seg) og VO2-max-test i uka som kommer. 

Jeg har hvertfall ordna meg bøker og oppskrifter slik at man er litt forberedt til masse fett og maks 20 gram karbs, og merker faktisk at jeg gleder meg til å komme i gang. Er veldig spent på eventuelle effekter/bivirkninger på hvordan dette kostholdet kan gi meg. 

Og eller så er alt fryd og gammen og jada, jeg er – L Y K K E L I G -.

 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg