Produkter fra EASY Living

Testing av diverse er alltid gøy, men kanskje særlig når det gjelder nye matvarer.

For et par helger tilbake havnet jeg nemlig tilfeldigvis på en stand som blant annet solgte produkter fra EASY Living. De tilbyr for eksempel matløsninger som kan komme godt med i en travel hverdag samt at det er tilpasset personer som ønsker å redusere karbohydrater i kostholdet sitt (men ikke misforstå, karbohydrater fra “vanlig” grovbrød og fullkornspasta og lignende varianter er ikke farlig og de grove karbohydratene i seg selv er ikke fetende, så fortsett å spis karbs!:) ) Men for de som synes at en lavkarbo-livsstil, eller rett og slett ønsker å prøve noe nytt så er det alltid greit med litt variasjon og da kan slike type produkter være et godt alternativ og supplement i matlagingen. (Jeg tilhører den siste gruppen ;)) Også har jeg på følelsen at slike lavkarbo-produkter vil komme godt med i de 3 ukene jeg og sambo skal leve på LCHF-diett i forbindelse med prosjektet vi er deltakere i.

Hittil har jeg kun prøvd pannekakene, lavkarbo-brødet blir nok testet ut ganske snart det også (dette brødet kan også brukes av personer med glutenintoleranse). Men pannekakene er faktisk veldig gode samtidig som de er veldig mettende! De er også myyyye enklere å steke enn vanlige pannekaker. En pakke “EASY Living pancakes” inneholder 7 porsjonsposer og hver pose blandes ut med 1 dl melk før man blander sammen og heller oppi en varm stekepanne. Et genialt raskt lite måltid for eksempel etter trening eller som et mellommåltid hvis det er litt lenge til middag. 

Og dette er ikke noe reklameinnlegg og kun mine egne meninger basert på smakserfaringer. 😉

– Silje Bjørnstad – 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg